Followers

Saturday, February 18, 2012

jejaka bintang leo!!!

chack!!yeah tahun 2012 wajah aku kembali ceria dgn ada nya kembali si jejaka bintang leo!!ops dia nih bukan boyfrend,pakwe,bf dan seumpamanya...kami teman tapi mesra...hey mesra ka??suka hati la bg aku mesra...napa yer tetiba aku nak cita pasal dia plk nih??ops lupa kisah nyer bermula begini..
pd 1 hari..ringkaskn dia mmg suka memberi kata2 semangat dan tidak pernah utk menjatuhkan sahabat nyer..yer la tgh sedih td tetiba dia bg 1 video  dkt youtube yg dia karok lagu 'aduh saleha' tp video tuh private so x boleh tgk hanya org tertentu je..sweet x??hahah  sambung balik mak aii bkn lg sedih tp lg nak gelak besar..tht why la aku nak cita pasal dia nih...

dia nih ada la sikit kelakar,pandai berkata2 dan yg plg penting sweet x dia??aku kenal dia nih sejak x la lama sgt dlm aku darjah 5 camtuh la dan sekarang aku 91 tahun...x lama kan??sejak aku kenal dia aku agak menyampah la sikit sebab nampak berlagak gila mamat nih..ala tapi zaman bdk2 kan besa la dah lama kenal fuhh mamat nih oke la weh boleh buat geng..start form 1 aku x sama sekolah sebab aku pindah tempat lain..tapi still berhubung dgn adanya fon..lps tuh tros lost contact strt form 4 kot x slp baru cntct balik  tuh pon x selalu lps je pd tuh tros x cntct balik ashhh mcm chipsmore kan tapi pe boleh buat org kata kalu  da jodoh x kemana kan..so tahun 2012 nih dia kembali balik ada dan kitorg hanya berhubung melalui fb sahaja sbb dia stdy dkt oversea so aku lg oversea al maklum lah kalau mesej guna fon 1 msj rm2 so utk mnjimatkan fb ok wht...

jeng..jeng..jeng nih la jejaka leo!!
       


 <-----nih la org nya wan mohd ryan b rohidar
org nya cool je x banyak mulut...umor sama aku ja pon..kenangan x leh lupa ngn mamat nih time form berapa ha tertiba plk lupa!!time tuh ada karnival jom masuk u..ha aku bawa mamat nih merempit dgn aku tp bukan dia bawa motor aku yg bawa..hebat kn??dr arau ke kangar..then mkn roti canai kononya sweet la??sampai mamat tuh tebai 2 keping roti canai..haha..












macam aaron aziz x??------------------------------------------>>>
hensem kan dia?nih la bakal fashion designer..hope cita2 kau tersampai meh!!kau senang aku tumpang bahagia..ehh tertiba plk!!dia selalu pesan kalau nak kwn cari kwn yg respect keluarga kita!!!so i loike u weh!!i know u also loike me!!ok aku dah mula merepek tapi series aku habaq hang weh dia mmg  kwn yg terbaik..bg aku dia x pernah pilih kwn..x sia2 aku kenal u ryan...dia juga suka sungguh buat lawak yg kdg2 rasa nak masuk dlm fb tampaq ja muka...:)



                                        


 yeah!!!abg spongebob dh dtg...yg suka nyanyi baby..baby..baby..ooo

ok now!!dah x tahu nak celoteh pe lg pe2 pon aku harap kita akn jd sahabat sampai die ya!!!u r bfffffff ok!!aku syg hang sahabat!!!lps nih kalau ada touncing dgn aku dont frget to tell me yeah!!!
p/s :abg spongebob jgn lupa na janji utk berKFC nanty!!kami knk2 ribena so nk lepak kt KFC ja x pon COFFE CAFE!!!
                                                                                                                                                                                 

No comments:

BCR...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MUSIC...